Σχόλια για

Σάλτσα για όλα!

Rozana200406
Rozana200406 @cook_8471543
Πολυ νοστιμη!

Μονο τη καυτερη μουσταρδα δεν εβαλα,συμπληρωσα με κανονικη και παλι πικαντικη ηταν!

Ευχαριστουμε.
shakespeare
shakespeare @cook_8473111
ευχαριστω πολυ για τα καλά σου λόγια
Επίσης αν σου αρεσουν τα λαχανικά δες εδωhttp://www.sintagespareas.gr/sintages/rizi-me-melitzanes-kai-feta.html
Eirinaki
Eirinaki @Eirinaki
Επειδή θέλω να τη φτιάξω, μπορείτε να μου πείτε αν γίνεται χωρις τη νοστιμιά μάτζι, ή με τι μπορώ να την αντικαταστήσω? \nΕυχαριστώ!