Σχόλια για

Ντιπ καρότου

Rozana200406
Rozana200406 @cook_8471543
Δε θα βαθμολογησω γιατι δεν ηταν καθολου στις γευσεις μου.Τα υλικα χωρια μου αρεσουν,ο συνδιασμος τους οχι.Εβαλα ακριβως τις αναλογιες που δινεις και το μονο που καταλαβαινα ηταν.. καυτερο!