tasa.dimi
tasa.dimi @cook_8490161
Πάρα πολύ καλό το κέικ και κανένας δεν καταλαβαίνει πως είναι νηστίσιμο.Έχω ακριβώς την ίδια συνταγή από την Αργυρώ.Σου ανεβάζω και φώτο.
christianna.aigio
christianna.aigio @cook_8491538
σε ευχαριστω πολυ για την φωτογραφια και τα καλα σου λογια tasa.x ειναι οντως ενα παρα πολυ νοστιμο κεικ που δεν υστερει σε τιποτα απο ενα κανονικο!
νικσπυ
νικσπυ @cook_8508671
poli nostimo to keik pragmati to dokimasa simera..gliko poli afrato alla eixa ena atixima kai den 3ero ti fteei..polis girisa tin forma na to valo sto piato espase olo kai exei xilia komatia..gt :/
christianna.aigio
christianna.aigio @cook_8491538
ευχαριστω πολυ για τα πιρουνακια! εγω το αφηνω να κρυωσει καλα μεσα στη φορμα που το εχω ψησει και επειτα το γυριζω στη πιατελα. μηπως δεν σου ειχε κρυωσει καλα νικσπυ?
fant korakla
fant korakla @cook_8521860
Απαιχτο! Πρόσθεσα κι ελάχιστες σταφιδούλες που μας αρέσουν και το τσακίσαμε!