Σχόλια για

Lemon pie 🍋 ΑΧΑΣΤΗ

Elena Alexandri
Elena Alexandri @cook_16249838
@kyvelik όχι κανονική . Εγώ προσωπικά τη βάζω λίγο στο μπλέντερ.Λιωνει καλύτερα μετά πιστεύω. Αλλά γενικά την κανονική χρησιμοποιείς ....
Aggeliki Karafilli
Aggeliki Karafilli @kyvelik
Συγγνώμη που ενοχλώ πάλι αλλά μόλις άρχισα να την κάνω την συνταγή και έχω κι άλλη απορία!:)Το ζαχαρούχο αραιωμένο έτσι?Μισό μισό?
Elena Alexandri
Elena Alexandri @cook_16249838
Συγνώμη αλλά τώρα είδα το μήνυμα . Δε μου ήρθε ποτέ ειδοποίηση …😒 Κανονικό θα το ρίξεις όπως είναι . Αυτό με τους κρόκους και το χυμό θα γίνει όπως πρέπει ….
Aggeliki Karafilli
Aggeliki Karafilli @kyvelik
@cook_16249838 Το έφτιαξα όπως το'γραψες και ήταν υπέροχο!Ευχαριστώ!