Δημητρα Βαρταλαμη
Δημητρα Βαρταλαμη @DimiV
παρόλο που εχει κακαο και ζάχαρη, σαν ελαφρύ φαίνεται. Για να 'ναι πιο η γλυκιά η γεύση? φταίει το κακαο; Καλα μου βγήκαν κ απο μέσα αφρατα , αλλα σαν η γεύση μου φαίνεται θέλει παραπάνω κατι..