
Σχόλια για
Κέικ με πορτοκάλι πολύ αφράτο! 🍊
Dimitra Pi @Dolores_Dimi
Φαίνεται πολύ νόστιμη η συνταγή σας! Θα ήθελα να ρωτήσω αν το κέικ το ψήνουμε στον αέρα ή στις αντιστάσεις;

Sofaki_1991 @cook_8527669
@Dolores_Dimi δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα είτε αέρας είτε αντιστάσεις, απλά στον αέρα θέλει λίγο παραπάνω χρόνο ψησίματος. Εγώ το είχα κάνει στις αντιστάσεις πάνω - κάτω στους 180 βαθμούς. 😊
