
Σχόλια για
Τυρόψωμο ή κέικ αλμυρό

Nena Tzanoudaki @cook_37728076
Τελεια συνταγη εγω το εχω φτιαξη με φαρινα κοκκινη. Πολυ ωραιο.

κατερινα παπαγγελη @katerina_6754
@cook_37728076 ναι ! Το ωραίο είναι ότι μπορείτε να το φτιάξετε με όποιο αλεύρι θέλετε..με ολικής με κίτρινο,με λευκό ή και με συνδιασμό.
