
Σχόλια για
Αλάτι Bacon 🥓 (Vegan- Νηστίσιμο)

The south kitchen ®️ @thesouthkitchen
WOW!!!! Μόνο αυτο εχω να πω!! Θα το δοκιμάσω γιατι ο άντρας μου νηστεύει και έχει βαρεθεί όλο τα ίδια κ τα ίδια … 👌🏻👌🏻

Ήλια 🦭 @ilia91
@zetampar ευχαριστώ! Είναι πολύ ενδιαφέρον και χαρίζει γεύση όπου και να μπει! Θα χαρώ πολύ να μου πεις εντυπώσεις καθώς και που το αξιοποίησες 😊😁

tahitian @artist_ea
Μακράν το αγαπημένο μου! Πάντα τετραπλή δόση και δε λείπει ποτε από το σπίτι μας-ουτε και το σπίτι της κόρης μου πλεον💖

Ήλια 🦭 @ilia91
@artist_ea πόσο μα πόσο χαίρομαι που σας αρέσει τόσο!! και εγώ το χρησιμοποιώ συχνά, έχω ανακαλύψει πως πάει πολύ και στη σαλάτα λάχανο καρότο 🧡🥕
ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση 😊
ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση 😊

