
Σχόλια για
Τυρόπιτα -πατσαβουρόπιτα σε φόρμα

korinaV @Korina64
10 ❤ στην πιο τέλεια τυρόπιτα .... Έτσι την έφτιαχνε η μητέρα μου στην φόρμα .....εύγε! !!!! 😉😉😉

persaki @persaki
Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ 😊 Κι εμείς ξετρελαθήκαμε οικογενειακώς !!! Αχ , αυτές οι μαμάδες , μικρά θαύματα κάνουν στη κουζίνα 😍

femcook @femcook
Την φτιάχνω εδώ και πάρα πολλά χρόνια αλλά βάζω μέσα και λίγη ψιλοκομμένη πιπεριά.. Είναι πάρα πολύ ωραία.. !!

persaki @persaki
Θα βάλω κι εγώ την άλλη φορά πιπεριά , να τη κάνω πιο πικάντικη. Είμαι σίγουρη πως θα είναι πολύ νόστιμη. Σας ευχαριστώ !

