Σχόλια για

Χούμους με λάιμ

Chara
Chara @Chara
Χούμος και αραβικές πιτούλες, μπορώ να φάω ποσότητες! Η αλήθεια είναι 2 φορές έχω φτιάξει μέχρι τώρα, αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να ξαναφτιάξω 😋!
Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Kαι αραβικές αλλά και αρμενικες πίτουλες του Νώε! Εγώ τις φτιάχνω σαν τσιπς στο φούρνο και τις κάνω μακροβουτι στη χούμους ! Αν θες δοκίμασε το Chara μου ! Καλές μαγειρικες επιτυχίες!!
Chara
Chara @Chara
Όντως για μακροβούτι είναι!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα 😋!