Κατερίνα Τσιτινίδου
Κατερίνα Τσιτινίδου @katerinaki
Γειά σου Sabina. Στη συνταγή δεν αναφέρεις την ζάχαρη. Για να μπορέσω να το κάνω το συμπληρώνεις σε παρακαλώ.
Sabina
Sabina @sabinacook
Ωχ πώς μου ξέφυγε;;; ,η συνταγή λέει 3/4 ποτηριού σε παίρνει να κλέψεις λίγο ωστόσο γιατί έχουν και τα μπισκότα ζάχαρη.Εγω πάντα το κάνω.καλη επιτυχία και σ' ευχαριστώ πολύ.
dimitris0411
dimitris0411 @cook_14833283
Τα συγκεκριμένα brownies της συγκεκριμένης Ειρήνης τα γεύομαι τακτικά , όποτε τα φτιάχνει η Ειρήνη!!! ΥΠΕΡΟΧΑ!!!