
Σχόλια για
Χαλβάς 1-2-3-4 revisited

Fatima Noor Ahmad @cook_16518433
Wow θα τον δοκιμασω! Λατρευω τον χαλβα!!! Ειμαι σιγουρη οτι θα ναι τελειος!!!
Hionati @cook_15106286
Ξέρετε κάτι; Αυτό το application έχει καταντήσει ερμαφρόδιτο social media. Ότι του κατεβάσει του καθενός γράφει. Από αντιγραφές από άλλα sites μέχρι αποτυχημένες συνταγές και φωτογραφίες. Όλοι τα έκαναν της "μαμάς" και της "γιαγιας", ντροπές δηλαδή. Επίσης ο "Ακης" που έμαθε να να μαγειρεύει, σε ποιά κουζίνα βρέθηκε άραγε, μάλλον μόνο του σπιτιού του. Σιχάθηκα και κάνω uninstall, όχι ότι σας νοιάζει δηλαδή.

kimwlos @kimwlos
πραγματικά προσπαθώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που σας έκανε να βγείτε εκτός εαυτού και να εξαπολύσετε τόσο σφοδρή επίθεση. Ηταν κάτι που σας προσέβαλε σε προσωπικό επίπεδο; Ή μήπως κάτι στην συνταγη μου; Πολύ θα ήθελα να μαθω γιατί μια τόσο προσωπική επίθεση, η αλήθεια είναι πως και με νοιάζει και με αφορά. Θα χαρώ να ακούσω τι σας πείραξε τόσο πολύ. Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε.
