
Σχόλια για
Ροφός με μπάμιες

Andreas Ami @Andreas_Am
Μπορω να σας πω οτι αξιζει μια δοκιμή.. οχι κατ'ανάγκη με ροφό,αλλα και με αλλο ψάρι! Θα σας ενθουσιάσει πιστευω..😊

Chara @Chara
Εννοείται πως θα το δοκιμάσω!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μου ξεφύγει με τίποτα!!!

femcook @femcook
Κορυφαίο φαγητό.. Το έχω δοκιμάσει μαγειρεμένο από τον Πατέρα Επιφάνιο πριν αρκετά χρόνια.. Το συνηθίζουν στο Αγ. Όρος..

antonismavro @antonis_mavro
Καλά τρελαίνομαι .😝😳🙂 Δεν το έχω φάει αλλά με τρελανες και μόνο που το βλέπω Ανδρέα.

Αργύρης Βαγενάς @cook_29523357
καλημερα σας θα ηθελα την συνταγη αυτη το ροφο με Μπαμιες και πατατες στα αγγλικα για φιλο στην Βοστονη ...... ευχαριστω α.ι.β-33 / Ε-Μ .....vaghenas33@gmail,com

