S K
S K @cook_110715472
Γεια σας, δεν κατάλαβα πόσα φασόλια να βάλω, όταν λέτε φλυτζάνι του καφέ εννοείται του ελληνικού;; Το λέω επειδή λέτε 6 χούφτες