Ευαγγελία Καρατζιά
Ευαγγελία Καρατζιά @cook_24586328
Καλημέρα όταν λέτε μεζεδάκι γιαούρτι πόσο εννοείται;;; Ευχαριστώ!!!
Barbie Darbie
Barbie Darbie @Barbie_Darbie
Ρεζίλι με έκανε η αυτόματη διόρθωση, που τόσες και τόσες φορές έχει φέρει κόσμο σε δύσκολη θέση!!!! Ένα κεσεδάκι εννοώ! Ευχαριστώ, θα το διορθώσω!
Αννούλα του χιονιά
Αννούλα του χιονιά @annoulatouxionia
υπέροχο και πολύ μυρωδάτο και αφράτο. Άλλαξα ελαφρώς τις αναλογίες προσθέτοντας μισή κούπα ζάχαρη επιπλέον και ένα φλυτζανάκι καλαμποκέλαιο. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω φωτό, θα το ξαναφτιάξω όμως σύντομα ;)