Παναγιώτης Λ.
Παναγιώτης Λ. @panivos
Καλημέρα! Μια διευκρίνηση θα ήθελα, Όταν λέτε ένα κουτί γάλα καρύδας, πόσο περίπου είναι σε γραμμάρια, γιατί έχω ένα κουτί γάλα καρύδας που είναι 1 λίτρο. Ευχαριστώ!
Antonis Tsetsas
Antonis Tsetsas @TonyTsetsas
Καλημέρα , όταν λέω ένα κουτάκι εννοώ το μεταλλικό που μοιάζει σαν το Νουνού 400 γραμμ.