
Σχόλια για
Το ψωμί του εγκλεισμού!! (χωρίς προζύμι)
evangeliatak @cookevangelia
Έκανα τη συνταγή, φουσκωσαν πολύ ωραία, αλλά όταν τα χάραξα πριν το ψήσιμο ξεφουσκωσαν. Οπότε ενώ έγιναν πολύ νόστιμα πήραν το ύψος της λαγάνας σχεδόν. Τί έκανα λάθος Βασιλω;

Βασίλω @vasilomitor
Το χάραγμα πρέπει να είναι Επιφάνειακο όχι βαθύ.Και αν το βάλες σε φαρδύ σκεύος απλώνει πολύ και δεν παίρνει ογκο προς τα πάνω. Και το καλο- διπλό ζύμωμα έχει μεγάλη σημασία
evangeliatak @cookevangelia
Ευχαριστώ. Την επόμενη φορά θα τα προσέξω όλα. Από γεύση και υφή πάντως είναι σούπερ!

Βασίλω @vasilomitor
Να Σαι καλά ! Ευχομαι την επόμενη φορά να σου πετύχουν όπως ακριβώς τα θες! Να μου ανέβασεις και φωτογραφία από το δημιούργημα σου.! Καλη συνέχεια και #menoumespiti ! :-)
