Evangelia Kotsi
Evangelia Kotsi @eva1981
Διευκρινίζω..απλά λέω ελαφριά γιατί εμείς κάνουμε διατροφή με χαμηλά λιπαρά λόγω υγείας και μόνο γιατί όπως όλοι ξέρουμε ότι μπορούμε να φτιάξουμε τις σουπιές με περισσότερα υλικά και συν πιπέρι.απλα εγώ την φτιάχνω έτσι για λόγους υγείας και μόνο.σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και θα ήθελα να προσθέσω και κάτι τελευταίο...αν ξέρετε και θέλετε να μου προτείνετε τέτοιου είδους συνταγες με μεγάλη μου χαρά θα τις δοκιμάσω