
Σχόλια για
Νηστίσιμη - vegan πάστα

kimwlos @kimwlos
Τι ωραία Λύδια μου! Σε ευχαριστώ για τα όμορφη λόγια σου 🥰
Να σας ζήσει το νέο μέλος 💜💜
Να σας ζήσει το νέο μέλος 💜💜
(διορθώθηκε)

Lydia Chrys @Lydia
Σ ευχαριστώ Δήμητρά μου! Κ μόλις συνειδητοποίησα ότι δε σου είχα απαντήσει σε προηγούμενο σχόλιο για το μωρό 🙄🙄🙄

Chara @Chara
Μπορώ να κλαίω ώρες αλήθεια!!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την αφιέρωση Λυδία μου ❤️🙏😍!!!!!!! Πόσο χαίρομαι και χαιρόμαστε που είσαι μαζί μας και που μου δόθηκε η ευκαιρία να σε γνωρίσω και πιο προσωπικά μέσα από την ομάδα! Να είμαστε καλά, να μαγειρεύουμε και να δίνουμε ιδέες ο ένας στο άλλον για πολλά χρόνια ακόμα!!!!! Με πολλή αγάπη 💕!

Sitronella @Sitronella
Μμμ τι ωραίος τρόπος να χρησιμοποιήσεις το κέικ! Να σας ζήσει το νέο μέλος και να είναι γλυκιά η ζωή του σαν αυτή την πάστα!

Lydia Chrys @Lydia
Ευχαριστούμε πολύ πολύ Στέλλα!! Αυτό το κέικ μ όποιον τρόπο κ να το χρησιμοποιήσεις τα σπάει!!!! ❤️❤️

