MoiraD
MoiraD @MoiraD
Είναι η 2η φορά που τα φτιάχνω, και πράγματι θυμίζουν τα τηγανόψωμα της γιαγιάς. Εγκρίνει και ο πολύ περίεργος στο φαΐ 3χρονος γιος μου.