Σχόλια για
Φιλέτο κοτόπουλο στα αμπελόφυλλα

nitsa @Nitsa
Πολύ ωραίο!! Η παραλλαγές που έκανα ήταν ότι δεν πέρασα το κοτόπουλο από το τηγάνι και δεν έκανα τη σάλτσα σάλτσα όπως λες. Γέμισα το κοτόπουλο με όλα τα υλικά που λες εκτός από το γιαούρτι. Το τύλιξα ρολό με τα αμπελόφυλλα, το έβαλα σε ταψάκι με το λεμόνι, το κρασί ,λαδάκι και λίγο νεράκι και το έψησα. Έγινε πολύ ωραίο ακόμη και για τον άντρα μου που δεν τρελαίνεται για κοτόπουλο.
