nitsa
nitsa @Nitsa
Νόστιμο, αφράτο, ζουμερό κέικ. Έβαλα Μαρμελάδα Ροδάκινο Φούρνου της Tasoula2208 που είχα φτιάξει.
nitsa
nitsa @Nitsa
Επειδή στη συνταγή δεν αναφέρεται πόση ζάχαρη βάζουμε, εγώ έβαλα ένα φλυτζάνι ζάχαρη.