Σχόλια για

Μαλεμπί

monalizaa
monalizaa @cook_8478026
Είναι πολύ δροσερή κρέμα, την κάνουν και σε ένα συριακό εστιατόριο που πάμε...τέλια, εμεις την κάνουμε με σιρόπι δίπλα και δεν βάζουμε πολύ ζάχαρη μεσα, επίσης βάζουμε φρέσκα κρέμα μέσα.