
angel29476 @cook_8452660
πολύ καλή συνταγή, επιτέλους λίγη πρωτοτυπία! έγινε πολύ νόστιμο...στην γέμιση δεν έβαλα κρεμμύδι αλλά ελάχιστο σκόρδο κ λίγο μοτσαρέλα..ευχαριστώ για την ιδέα!

steliosph @cook_8514793
Πρόκειται για συνταγή έκπληξη ! Πολύ νόστιμος κρασομεζες θα έλεγα . Εγω πρόσθεσα λίγη παρμεζάνα και στη γέμιση για μεγαλύτερη θερμιδική ευχαρίστηση !

