Δροσερό γλυκό ψυγείου με κρέμα πατισερί και ροδάκινα

Δροσερό γλυκό ψυγείου με κρέμα πατισερί και ροδάκινα
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Παίρνουμε την κομπόστα ροδάκινο και το ένα μέρος της το τεμαχίζουμε σε μικρους κύβους σε κομματάκια,το άλλο το τεμαχίζουμε σε φέτες.Κρατάμε το σιρόπι για μετά για τα σαβαγιάρ. Σε μία λεκανίτσα χτυπάμε σε σαντιγύ τις κρύες κρέμες γάλακτος μέχρι να αφρατέψει. Χτυπάμε και την κρέμα τυρί με τη ζάχαρη άχνη, προσθέτουμε και τα κομματάκια ροδάκινου και αμυγνείουμε.Τοποθετούμε το μείγμα μας στο ψυγείο για να σταθεί μέχρι να ετοιμασουμε την άλλη κρέμα μας.
- 2
Για την πατισσερί. Χτυπάμε τους κρόκους με τη ζάχαρη μέχρι να ασπρίσει το μείγμα και ρίχνουμε τις βανίλιες. Παίρνουμε μία κατσαρόλα και προσθέτουμε το γάλα και το κόρν φλάουρ το ανακατεύουμε και εκεί μέσα προσθέτουμε τους κρόκους αυγών χτυπημένους και ανακατεύουμε γρήγορα,χαμηλώνουμε τη φωτιά και ανακατεύουμε μέχρι να τη δούμε να δένει. Προσθέτουμε το βούτυρο και ανακατεύουμε γρήγορα. Αν δούμε ό,τι σβολιάσει δεν τη φοβόμαστε θα τη χτυπήσουμε για λίγο στο μίξερ μέχρι να γίνει λεία.
- 3
Αφού έχουμε ετοιμάσει και τις δύο κρέμες αρχίζουμε να στρώνουμε το γλυκό. Παίρνουμε τα σαβαγιάρ τα βουτάμε στο σιρόπι και αρχίζουμε να τοποθετούμε σε ένα πυρέξ η ό,τι άλλο έχουμε. Στην πρώτη στρώση βάζουμε την πατισσερί έπειτα από πάνω τα σαβαγιάρ και στρώνουμε την άλλη κρέμα. Στολίζουμε με φέτες από ροδάκινο που έχουμε κρατήσει στην άκρη.Το τοποθετούμε στο ψυγείο μέχρι να σταθεί και σερβίρουμε!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια