
نظرات روی دستور
سوهان عسلی

Rozita Yasouby @cook_21137564
تو مواد اولیه آب نگفتین ولی تو طرز تهیه گفتید آب و شکر و عسل و روی گاز بزارید؟

samira @samira596066
عزیزم من به گرمشون رو نمیدونم ولی با پیمانه های استاندارد اندازه گیری اندازه میگیرم . اگر اونا رو هم ندارین با لیوان فرانسوی اندازه بگیرید .
