نظرات روی دستور
سس سیب ماست

بنفشه🇮🇷 @Banafshe9094
عزیزم چرا هیچکدوم از پستات عکس نداره؟آذری هستم مشتاق بودم سس سیب را ببینم ولی عکس نداره
توضیحاتت خوبه وکامله ولی اولین گام تصویره چون نماینگر ظاهرشه
سعی کن عکس بذاری
توضیحاتت خوبه وکامله ولی اولین گام تصویره چون نماینگر ظاهرشه
سعی کن عکس بذاری

Ayda Sarabi @aaspazi_qari_nana
@Banafshe9094 من به علت مشغله کاری امکان آشپزی را ندارد و فقط خواستم از دستورات غذایی لذت ببرید

بنفشه🇮🇷 @Banafshe9094
@aaspazi_qari_nanوقتی عکس نباشه چطور لذت ببریم
قبل توضیحات عکسه که جذب میکنه کاربرو
قبل توضیحات عکسه که جذب میکنه کاربرو

Ayda Sarabi @aaspazi_qari_nana
@Banafshe9094 لذت در پخت غذا توسط خود شما اتفاق می افتد نه در دیدن تصاویر غذایی که من درست می کنم

بنفشه🇮🇷 @Banafshe9094
@aaspazi_qari_nana اشتباه فکر میکنی قبل از اینکه پستو باز کنیم اول عکسو نگا میکنیم بعد دلمون میخواد درستش کنیم
بهرحال شمازحمت نوشتن را میکشی خود دانی
بهرحال شمازحمت نوشتن را میکشی خود دانی


