Το εχω φτιαξει ηδη δυο φορες και ειναι τελειο.Το τιμησαμε ολη η οικογενεια χωρις δευτερη κουβεντα.Τα 5 πηρουνακια του αξιζουν σιγουρα.Η μονη διαφορα ειναι πως τηγανησα τις πατατες πρωτα για πιο γρηγορα .