Δεν εχω λογια για να πω ,ποσο νοστιμο ηταν .Κανονικα θα επρεπε να ανεβασω μια φωτογραφια με τα τελειως σκουπισμενα πιατα μας.Απλως καταπληκτικο .Μπραβο σου Αννα.Οχι μονο 5 πηρουνακια του αξιζουν περισσοτερα