Το γλυκακι σου ειναι εξαισιο.Εγω αντι για φωλιτσες εκανα μικρους πατους και τους εβαλα δυο δυο σε καθε γλυκακι.Ειναι εξαιρετο γλυκο για ενα τραπεζι,ελαφρυ και νοστιμο.