Argiro V
Argiro V @argiro_v
Με το καλό το 2025 να μας έρθει με υγεία!Φέτος αντί για το γλάσο σοκολάτας έφτιαξα frosting τυριού και στην παρασκευή του κέικ έβαλα λίγο κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής!