لگیمات با دستور خانم کامیار

شبیه بامیه اس ولی از اون بهتره چون تخم مرغ نداره و بوی تخم مرغ نمی ده
لگیمات با دستور خانم کامیار
شبیه بامیه اس ولی از اون بهتره چون تخم مرغ نداره و بوی تخم مرغ نمی ده
مراحل تهیه
- 1
اگر شیر خشک نداشتید می تونید اضافه نکنید ولی اگر باشه ترد تر میشه
- 2
تمام مواد رو غیر از آب ولرم با هم مخلوط می کنیم و بعد کم کم آب رو اضافه می کنیم تا به غلظت عکس برسه
- 3
پارچه می کشیم و ۳ ساعت در دمای محیط استراحت می دیم
- 4
برای درست کردن شربت همه ی مواد رو غیر از آبلیمو داخله قابمه ریخته و صبر می کنیم شکر کاملا حل بشه بعد آبلیمو رو اضافه می کنیم. شربت باید کاملا خنک باشه.
- 5
بعد از ۳ ساعت خمیرمون حباب می زنه
- 6
خمیر رو داخل قیف ریخته و در روغن داغ و زیاد (۲ یا۳بند انگشت) سرخ می کنیم. می شه با قاشق هم خمیر رو داخل روغن ریخت.(باقاشق بهتره)
- 7
لگیمات رو که سرخ کردیم داخل صافی ریخته و صبر می کنیم به دمای ۴۰ درجه (کمی بیشتر از دمای بدن) برسه.
- 8
و در آخر داخل شربت ریخته و در می آوریم.
- 9
نوش جان.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات (8)