الخطوات
- 1
نحضر بوله ونضيف السكر والبيض الفانيليا ورشه ملح وزبده ونضربهم بالمضرب الكهربائي ونضيف الدقيق والبيكنج باودروالعسل والنشاونقلبهم بايدينا كويس جداً
- 2
وبعدين نحط الشوكولاتة ونقلبهم في العجينه كويس مع الشوكولاتة ونحطها في الثلاجه ربع ساعة ترتاح ونطلعها ونكورها كور صغيرة ونضغط عليها
- 3
ونشكلها زي ما انتي عايزاها ونضعها في الفرن حتى تحمر ولونها يكون حلو وبالهنا والشفا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/5988418




التعليقات