🌼🌼
عالی بود طعمش،موادشو داشتم ولی بادیدن پست شما تصمیم گرفتمو درستش کردممتشکرم دوست گرام❤❤
طعم خیلی بخصوصی داشت ممنون گلممن همیشه از پودر کیک اماده استفاده میکردم این باراولم بود که ازارد استفاده کردم،فقط سس کاراملو من نزدم چون همسرم زیاد دوس ندارن طعم کاراملومجدد ممنونتم بانو جان💛💛
طعم متفاوتی داشت،ممنونم عزیزم 🌹🌹🌹😘
ممنونم دوست خوبم با انتشار این دستور یه سالاد جدید وارد جدول غذاییمون شد😋⚘
واقعا عالی شده بود متشکرم⚘
ممنونم ازتون،روزای قشنگمو یاداور شدید🌷
طعم خوبی داشت ممنونم ازتون🌹
طعم متفاوتی داشت😊
طعم فوق العاده ای داشت
30万回以上作られた人気作者のレシピ
ここでしか読めない、実績ある作者の自信作が揃っています。レシピを作ると、作者の応援につながります。