τρελαινομαι για ινδοκαρυδο εγω τα ξερω ως\"σαλιαρια\" και ειναι γεμιστα ειτε με καρυδια ειτε με μαρμελαδα βερικοκο
Μου εγιναν σχετικα καλα αν και δεν ενθουσιαστηκα απο το αποτελεσμα..προσπαθησα να ακολουθησω οσο το δυνατον καλυτερα τυην εκτελεση..ισως να εκανα εγω καποιο λαθος..
Πρωτη φορα φτιαχνω μελομακαρονα και ειχαν απιστευτη επιτυχια...αν και φοβηθηκα απο καποια σχολια..εχω να επισημανω πως αν καποιος ακολουθησει την συνταγη ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ και μεινει τελειως πιστος στις αναλογιες και στον τροπο εκτελεσης αποκλειεται να μην πετυχουν...απλα τελεια!!!Ανεβαζω και φωτο..Σ\'ευχαριστουμε που ανεβασες την συνταγη!!!)
Τα εφτιαξα πριν λιγες μερες πρωτη φορα!!Αν και τα εφαγα χωρις τυρακι λογω νηστειας ηταν πολυ νοστιμα..ειδικα κρυα ειναι απο τα καλυτερα πιατα!!!
Απο τα πιο νοστιμα πραγματα που εχω φαει στη ζωη μου!!!Ειλικρινα ομως!!!5 πιρουνακια ειναι λιγα...πολυ λιγα!!!!
Παρα πολυ γευστικα και ειδικα η μαρμελαδα βερυκοκο τους ταιριαζει απολυτα!!!
Το πιο ωραιο κεικ σοκολατας!!!!!
30万回以上作られた人気作者のレシピ
ここでしか読めない、実績ある作者の自信作が揃っています。レシピを作ると、作者の応援につながります。