مراحل تهیه
- 1
اول از همه کیکمون رو درست میکنیم.. میتونین کیک اسفنجی یا هر کیکی که دوست دارین درست کنین.. تو قالب ۲۱ یا ۲۳
من یکم رنگ خوراکی هم ریختم ! - 2
خامه رو با همزن میزنیم تا فرم بگیره.. بعد که خوب فرم گرفت پنیر و عصاره وانیل اضافه میکنیم و هم میزنیم تا خوب مخلوط شن بعد میذاریم تو یخچال
- 3
۲ تا انبه خرد شده رو تو میکسر میریزیم تا پوره بشن.. بعد من حدود ۱ ق غ سرپر شیرعسلی بهش اضافه کردم.. و به مواد خامه اییمون اضافه میکنیم و هم میزنیم
- 4
ژلاتین رو تو آب انبه یاا آب میریزیم تا آب رو جذب خودش کنه بعد میذاریم تو ماکرویو یاا بنماری میکنیم تاا ژلاتین ذوب شه.. بعد به موسمون اضافه میکنیم
- 5
دراین حین کیکمون رو میذاریم تو قالب کمربندی با چنگال همه سطح کیک رو حفره ایجاد میکنیم و با آب انبه یا شیر کیک رو خیس میکنیم..بعد موس انبه رو میریزیم و میذاریم تو یخچال.. روی قالبو سلفون بکشید!.. به مدت ۱ تا ۲ ساعت میذاریم تو یخچال
- 6
ژله رو با یک لیوان آب میذاریم روی حرارت تا ژله هاا خوب حل بشه.. بعد از رو حرارت برمیداریم و یک لیوان آب سرد اضافه میکنیم.. ژله ای که سرد شد رو میریزیم روی موس انبه..
و باز میذاریم تو یخچال..
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر





نظرات (8)