حلوا خرما
چهار ماه مادر عزیزم دیگه پیش ما نیستی😔این حلوا خرما را برای شادی روح اموات و مادرم درست کردم🙏 #حلوا
حلوا خرما
چهار ماه مادر عزیزم دیگه پیش ما نیستی😔این حلوا خرما را برای شادی روح اموات و مادرم درست کردم🙏 #حلوا
مراحل تهیه
- 1
آرد را در ماهیتابه با شعله بسیار کم حرارت بدید تا کمی رنگش تغییر کند اما نسوزد سپس ادویه حلوا یا دارچین و هل را اضافه کنید و روغن را کم کم اضافه کنید یک ماده خمیری که زیاد شل نباشه به دست بیاد،، سپس خرماهای دانه کرده را بهش اضافه میکنیم خیلی کم تفتش میدیم شعله رو خاموش میکنیم
- 2
هنوز ماده که داغ هست به وسیله گوشکوب آن را بکوبید تا یک حلوا نرم یک دست به دست میاد سپس آن را در ظرف سرو بریزید ، ،،من با نوک مثلثی سیخ کباب کمی طرح انداختم و روش پودر پسته ریختم
- 3
👈بهتر است بعد بو دادن آرد ،آن را الک کنید،،،👈مقدار ادویه حلوا بستگی به ذائقه میتواند کمتر شود ولی خیلی زیاد نریزید حلوا تلخ یا بد مزه میشود،،،تقدیم نگاه زیباتون🌺
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (6)