دوپیازه باقالی با غوره خشک و پودر غوره

بمیرم باز مادر درد دارد 😢😞
امشب یکی از اون شبهاس که دلم بارونیه💔
التماس دعا 🙏
من این باقالی رو ماه گذشته که شمال بودم درست کردم و الان دیدم که مناسب چالش جدیده برای همین امروز که شیفتم نبود دستورشو نوشتم
ممنون از دوست عزیزم رویا جان 🙏❤️🌹
@cookfood1400
دوپیازه باقالی با غوره خشک و پودر غوره
بمیرم باز مادر درد دارد 😢😞
امشب یکی از اون شبهاس که دلم بارونیه💔
التماس دعا 🙏
من این باقالی رو ماه گذشته که شمال بودم درست کردم و الان دیدم که مناسب چالش جدیده برای همین امروز که شیفتم نبود دستورشو نوشتم
ممنون از دوست عزیزم رویا جان 🙏❤️🌹
@cookfood1400
مراحل تهیه
- 1
باقالی های تازه رو از غلاف جدا کنید ولی پوست دوم رو جدا نکنید (من توی فریزر آماده داشتم)
باقالی ها رو با کمی آب و نمک بپزید
پیازها رو نگینی خرد کرده با مقداری روغن توی تابه بریزید و تفت بدین تا سبک بشه - 2
زردچوبه بزنید و باز پیازو تفت بدین تا رنگش باز بشه بعد رب گوجهفرنگی رو اضافه کرده و تفت بدین تا بوی خامی اون گرفته بشه
من پیازو یه سمت تابه زدم و رب گوجه فرنگی رو سمت دیگه تابه تفت دادم و بعد با پیاز مخلوط کردم و روی باقلای پخته شده ریختم - 3
حالا نمک ، فلفل سیاه و فلفل قرمز رو همراه با مقداری آب جوش به قابلمه اضافه کنید و حرارت رو کم کنید تا با حرارت ملایم به مدت ۱۵ دقیقه بپزه و جا بیافته
من برای طعم ترشی باقالی و خوشمزه تر شدن پودر غوره و غوره خشک شده هم اضافه کردم که خیلی عالی شد👌😋 - 4
جاتون سبز خیلی خوشمزه و عالی بود 😋😍
- 5
درست کنید و لذت ببرید نوش جان 🫶🥰🌹
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر










نظرات (14)