التعليقات على وصفة

كيكه بصوص الشوكولاته والبندق

أم زياد
أم زياد @cook_9149775
تسلم إيديك
مقدار البندق و هل مطحون ام قطع
النسكويك في الآخر يذاب في إيه ؟ و ما كميته ؟
Dody kitchen🍴
Dody kitchen🍴 @cook_16488747
البندق حطيه في الخلاط مع الصوص وهو هيتطحن مفيش مقدار محدد هما كام بندقايه يدو طعم
والنسكويك يذاب في تلت كوبايه مايه ومعلقه نسكويك ومعلقه سكر