
التعليقات على وصفة
كيكه بصوص الشوكولاته والبندق

أم زياد @cook_9149775
تسلم إيديك
مقدار البندق و هل مطحون ام قطع
النسكويك في الآخر يذاب في إيه ؟ و ما كميته ؟
مقدار البندق و هل مطحون ام قطع
النسكويك في الآخر يذاب في إيه ؟ و ما كميته ؟

Dody kitchen🍴 @cook_16488747
البندق حطيه في الخلاط مع الصوص وهو هيتطحن مفيش مقدار محدد هما كام بندقايه يدو طعم
والنسكويك يذاب في تلت كوبايه مايه ومعلقه نسكويك ومعلقه سكر
والنسكويك يذاب في تلت كوبايه مايه ومعلقه نسكويك ومعلقه سكر




