
Υπέροχη, πανέμορφη, έκανα διπλή δόση και έφτιαξα δύο τάρτες, μία για εμάς και μία για κάτι φίλους. Συγχαρητήρια🎉🎊 (και μπράβο υπομονή να τα κάνεις τόσο ωραία τα μηλαράκια.) Καλό νέο έτος με χαρά και τύχη!

𝑀𝒶𝓉𝓈𝑒𝒻𝒶 @matsefa
Σοφία, σου έγινε απίστευτα όμορφη!!! 😍😍
Πού να την φωτογράφιζες και με την άχνη!!!
Γεια στα χέρια σου!!! 🧿👏🏻👏🏻👏🏻
Σε ευχαριστώ που τίμησες την πρότασή μου! ❤️
Πού να την φωτογράφιζες και με την άχνη!!!
Γεια στα χέρια σου!!! 🧿👏🏻👏🏻👏🏻
Σε ευχαριστώ που τίμησες την πρότασή μου! ❤️

Σοφία Χαραλαμπάκη @sophia_ch
Εγώ ευχαριστώ για την ωραία σου συνταγή. Θα την ξανακάνω οπωσδήποτε και για την επόμενη φορά θα την κάνω καλύτερα γιατί δεν είχα μαντολίνο και τα έκανα με μαχαίρι τα μήλα. Τώρα όμως πήρα ένα μαντολίνο γιατί δεν μου περισσεύουν άλλα δάχτυλα να πετσοκόψω🤣🤣🤣


