مراحل تهیه
- 1
شیر و شکر و پودر کاکائوو آرد رو خوب مخلوط میکنیم تا یکدست بشه
- 2
مایع رو داخل قابلمه میریزیم رو شعله ملایم میذاریم تا جوش بیاد باید هم بزنیم تا ته نگیره وقتی که به جوش میاد باید مثل فرنی غلیظ بشه وقتی غلیظ شد کره رو اضافه میکنیم تا کره ذوب بشه وقتی کره ذوب شد از روی گاز برمیداریم
- 3
بعد بیسکوئیت رو ردیف میچینیم روی بیسکوئیت رو با مایع میپوشونیم و باز هم بیسکوئیت میچینیم و این کار تا آخر که مایع تموم بشه انجام میدیم. وقتی مایع تموم شد برا تزئین هر جور دوست دارید میتونید تزیین کنید
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/10792010




نظرات