کیک شکلاتی من برای همسرجونم 🤗😘

ویدا خانومی😌 @cook_18744897
کیک شکلاتی من برای همسرجونم 🤗😘
مراحل تهیه
- 1
اول تخم مرغ و وانیل و با همزن میزنیم تا کرم رنگ بشه بعد شکر و میریزیم و دوباره هم میزنیم بعد روغن وشیر وپودر کاکائو را اضافه میکنیم،هم میزنیم، در آخر بکینگ پودر و آرد را الک میکنید و کمی مخلوط میکنید سعی کنید گلوله آرد نماند. بعد مواد کیک و داخل قالب از قبل چرب شده و آرد پاشیده شده میریزید و داخل فر از قبل گرم شده میزارید حدود ۴۵ دقیقه با شعله کم پخته بشه، بعد از پخته شدن، بذارید خنک بشه،از قالب دربیارید و روی کیک و با هر چی دوست دارید تزئین کنید. نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11004848



نظرات (2)