لبو خوشمزه من برا همسرم😋

ویدا خانومی😌 @cook_18744897
لبو خوشمزه من برا همسرم😋
مراحل تهیه
- 1
اول لبوهارو کاملا تمیز شستم بدون اینکه پوستشونو بگیرم بعد انداختم تو قابلمه به مدت۳ ساعت و باحرارت کم پخت و آبش کم شد و بعد در اوردم پوستشونو گرفتم
- 2
بعد شکر به مقدار لازم را به آبی که باقی مونده بود اضافه کردم و کاملا که حل شد.لبوهای برش داده رو اضافه کردم دوباره به مدت ۴۰ دقیقه گذاشتم با حرارت کم جوشید و شکر به خورد لبوها رسید.
- 3
نوووووووووش جاااااااان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11302912



نظرات (2)