مراحل تهیه
- 1
بیسکویت را پودر کرده کره آب شده و کمی خنک شده را با بیسکویت مخلوط کنید و کف قالب کمر بندی خوب پهن کنید و پرس کنید بگذارد داخل یخچال ١۵ دقیقه تا خوب سفت شود.
- 2
پنیر خامه ای را با هم زن میزنید + پودر قند وقتی یک دست شده ….خامه را هم میزنید وقتی سفت شد به پنیر خامه ای اضافه کرده. میتوانید بین مواد پنیر و خامه کمی وانیل اضافه کنید و باخامه بزنید.
- 3
مقدار ژلاتین داده شده را با ١ پیمانه آب داغ حل کنید و به روش بن ماری روی بخار آب (ظرف را روی کتری حاوی آب جوش بگذارید) هم بزنید تا کاملا شفاف شود و بگذارید خنک شود بعد به مایه کرمی (پنیر خامه ای زده شده با پودر قند) اضافه کرده با هم زن خوب بزنید تا کاملا مخلوط شوند بعد کرم را روی بیسکویت بریزید و خوب روی آن را صاف کرده بگذارید مجددا داخل یخچال تا خودش را بگیرد.
- 4
در این فاصله ژله را هم به روش پشت جلد درست کنید و بگذارید خنک شود.
انار را خوب دانه کنید و روی کرم خوب پخش کنید بعد ژله خنک شده را به آرامی با قاشق روی دانه های انار بریزید تا به خامه فشار وارد نشود و خامه ها بالا نیایند.میگذارید داخل یخچال بمدت ۵ ساعت تا خوب خودش را بگیرد.
چیز کیک انارشما آماده ست. نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر





نظرات (2)