کاپ کیک سیب و دارچین (دستور خیلی آسون مخصوص روزهای کرونایی)

کاپ کیک سیب و دارچین (دستور خیلی آسون مخصوص روزهای کرونایی)
مراحل تهیه
- 1
همه مواد رو از قبل میذاریم بیرون تا همدمای محیط بشن. سیبها رو دارچین و به دلخواه کمی شکر میزنیم و میگذاریم کنار.
- 2
آرد، یک ق چ خ دارچین و بکینگ پودر رو الک میکنیم و اون رو هم میگذاریم کنار.
- 3
تخم مرغ و شکر رو با دور تند هم میزنیم تا کشدار بشه و حباب بزنه.
- 4
بعد به ترتیب ماست و روغن رو کمکم اضافه میکنیم و دور آروم هم میزنیم.
- 5
وقتی حسابی با هم مخلوط شدن، آرد رو در سه مرحله و کم کم اضافه میکنیم و با قاشق مخلوط میکنیم یا دوز کند همزن مخلوط میکنیم.
- 6
اگر دوست دارید سیبهاش معلوم باشه، سه چهارم کپسول مایع کیکمون رو میریزیم و سیب ها رو روش میچینیم. اگر نمیخواهیم سیبها معلوم باشه، مایع کیک رو در دو مرحله داخل کپسول میریزیم و سیبها رو وسطش میگذاریم.
- 7
۴۰ دقیقه میگذاریم طبقه وسط داخل فر با دمای ۱۸۰ درجه که از قبل به دما رسیده.
- 8
بعد ۴۵ دقیقه: دینگ دینگ! کاپ کیک سیب و دارچین ما آمادهس!
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات