ترشی لیته

ayda @cook_17950390
راستش هوس کرده بودم گفتم هر زمان باشه چ فرقی داره و اینکه زود هم آماده خوردنه😋😋 #جشنواره_نوروزی #مدال_الماس
ترشی لیته
راستش هوس کرده بودم گفتم هر زمان باشه چ فرقی داره و اینکه زود هم آماده خوردنه😋😋 #جشنواره_نوروزی #مدال_الماس
مراحل تهیه
- 1
اول بادمجونای پخته شده رو حسابی ساطوری میکنیم (با پوست حتما)
- 2
بعد تمام مواد رو رنده میکنیم و به بادمجونا اضافه میکنیم
- 3
و حالا نوبت ادویه هاست اونا رو مخلوط میکنیم با ترشی
- 4
بعد سرکه رو اضافه میکنیم تا حدی که ن خیلی شل و نه خیلی سفت باشه
- 5
حالا داخل ظرف مورد نظر می ریزیم تا برسه
- 6
نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11765739



نظرات (2)