کیک خیس شکلاتی
😊😊😋 #نوروز۹۹
مراحل تهیه
- 1
اول فر رو روی دمای ۱۸۰درجه سانتی گراد تنظیم کنید شیر و شکر و روغن وپودر کاکائورو درون ظرفی مناسب بایکدیگر مخلوط کنید ومخلوط این موادرو با کمک همزن به خوبی بزنید بعدیک لیوان ازمخلوط این مواد رو کنار بزاریدتا تا در مرحله آخر از این مواد برا سس شکلاتی روی کیک استفاده کنیم آرد بیکینگ پودر رو سه بار الک کنیدو بعد به مواد کاکائو شیر اضافه کنید
- 2
وانیلم بهش اضافه کنید همه مواد رو به خوبی هم بزنید و بعد تخم مرغ ها رو یکی یکی به مواد اضافه کنیدو هم بزنید
- 3
قالب کیک رو چرب کنید و مایع کیک بریزید توش و به مدت ۴۵ دقیقه بذارید تو فر بعد از این ۴۵ دقیقه کیک بیرون بیارید از فر بایه سیخ چوبی وسط کیک بزنید اگه مواد کیک به سیخ نچسبید کیک تو پخته اگه که چسبید بذارید یه کم دگم باشه
- 4
کیک تون رو بذارید که خنک بشه بعد اون یک لیوان مواد رو بریزید رو کیک تون نوش جان کیک تون امادست 🎂🎂😋😋
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات