چیز کیک یخچالی
خیلی خوشمزست منم دفعه اولم بود که درست کردم 🥰🥰
مراحل تهیه
- 1
بیسکویت رو آسیاب کنید بعد کره آب شده رو بهش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و بریزیدتو قالب کیک قالب کیک تو اگه کمر بندی نبود یه مشما فریزر بذارید تو که با فریزربیارید بیرون
- 2
بعد تو یه ظرف جدا خامه پنیر وانیل ژلاتین رو به روش بنماری حل کنید و به مواد اضافه کنید با همزن برقی هم بزنید و به قالب اضافه کنید بذارید تا ببنده و بعد بسته ژله رو رو بایه لیوان آب چوش حل کنید و یه لیوان آب سرد بهش اضافه کنید
- 3
وقتی خنک شد به قالب اضافه کنید ژله تونم که بست چیز کیک تون امادست نوش جان😋😋👌
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11795068




نظرات