لازانیا

saeedeh @saeedeh6979
اولین بارم بود درست کردم،البته با کمک دوستان کوکپدی،،خییلی خوشمزه شده بود
لازانیا
اولین بارم بود درست کردم،البته با کمک دوستان کوکپدی،،خییلی خوشمزه شده بود
مراحل تهیه
- 1
ابتدا پیاز رونگینی خرد کردم وتفت دادم تا رنگش طلایی شد بعد فلفل دلمه ای و ذرت رو بهش اضافه کردم
- 2
گوشت چرخکرده روهم اضافه کردم و رب بهش زدم ادویه روهم در آخر به سس اضافه کردم و درشو گذاشتم تا چند دقیقه بپزه
- 3
بعد ظرف مورد نظر روکمی چرب کردم ورق لازانیا روگذاشتم و سس و کمی پنیر پیتزا ریختم و لایه های بعدی رو هم به همین منوال انجام دادم و در آخر در فر با دمای ۱۸۰ب مدت ۳۰دقیقه قرار دادم،،،نوش جونتون
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/11979666



نظرات (10)