مراحل تهیه
- 1
اول شکر رو گذاشتیم با آب جوشید تا یه کم غلظت پیدا کنه و مقدار شیرین بودنش بسته به ذائقه اتون داره.بعد سیب های که از قبلا پوست کنده بودیم رو میریزیم تو آب و شکر که جوشیده میذاریم بمونه تا وقتی سیب های نرم بشن خیلی نرم نشن که له بشن
- 2
بعد زعفران اضافه میکنیم و گلاب رو میریزیم وقتی که سیب ها نرم شدن رو از آب و شکر در میاریم میذاریم بازم آب بجوشه بعد از یه ربع آب و شکر کی توش سیب ها رو پختیم میریزیم رو سیب ها.کمپوت آماده شد بعد از خنک شدن تو یخچال بذارید.نوش جان کنید.
- 3
من از سیب قرمز استفاده کرده بودم.چون سیب قرمز نرم ترن نسبت به سیب زرد زودتر زیاد نیاز نبود که تو آب و شکر بجوشه.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12004735




نظرات